Interim HR-Chef

Arbetsgivare: Arena Personal Sverige AB
Var: Jönköping
Tjänst: Personalchef/HR-chef
Yrkeskategori:
Publicerad: 2019-03-15
Sista ansökningsdag: 2019-04-14
Anställningstyp: Heltid
Anställningslängd: 3 - 6 månader

Om tjänsten
Vi söker en Interim HR-Chef för kunds räkning.
Som HR-chef har du en drivande position inom områdena kompetensförsörjning, rehabilitering, rekrytering och arbetsrätt. Stort fokus ligger på att såväl attrahera som behålla kompetens inom organisationen. Du är ett stöd för chefer men arbetar också i en strategisk roll.

Din profil
Vi söker dig som har en högskoleutbilning inom HR/personal och som har erfarenhet av att driva både operativa och strategiska personalfrågor. Som person har du hög integritet, en kommunikativ förmåga och ett stort engagemang. Du är självgående och agerar som ett föredöme för såväl cheferna som de övriga anställda.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald.
Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Läs mer och ansök